Панно қалалық әкімдіктің деңгейіндегі қаланың спорт залдарының бірінде орналасқан. Ғимаратта жөндеу жүргізуді шешкен, ал мердігерлер суреттердің үстіне сылақ қабатын жақпақ болған.
- Біз әкеміздің тағы бір жұмысы жойылатынын кездейсоқ білдік, – дейді суретшінің қызы Яна Агейкина. – Жақында «Қазақстан» кинотеатрында, қазір онда сауда үйі орналасқан, жұмысшылар панноны өшіріп тастады, енді ол тек фотосуреттерде қалды.
Агейкин жиырмадан астам монументалды кескіндеме жасады, олардың әрқайсысы біздің өлкеміздегі адамдардың сұлулығы, қадір-қасиеті мен күші туралы романтикалық өлең деп санайды өнертанушылар. Көптеген жұмыстар қазір қиын жағдайда.
Айтпақшы, кеңестік монументализмге деген қызығушылық Батыс туристерінде өте жоғары. Бағалаушылар тобы әйгілі шеберлердің жұмыстарын өз көздерімен көру үшін көп қаражат төлейді.
Монументализмнің көркемдік бағыт ретіндегі мәні - өнер туындылары мұражайлар мен көрме залдарында ғана емес, сонымен қатар қоғамдық орындарда да болуы керек. 1960 жылдан 1980 жылға дейін панно, мүсін, мозаика, суреттер үйлердің қабырғаларына, спорт залдарына, мәдениет үйлеріне, бассейндерге жаппай орналастырылды. Қазір бұл нысандардың жаңа иелері бар және көркем мұраның тағдыры оларды қызықтырмайды.
– Біз ғимарат әкімшілігімен келісімге келе алдық, - дейді Яна Агейкина. - Демеушілер 400 мың теңге жинады. Бұл ақшаға біз алдымен суретті шаңнан тазартып, содан кейін оны толығымен қалпына келтіруді жоспарлап отырмыз.
Анықтама үшін: Агейкин Леонид Евтихиевич (1935-1982)
Суретші, график, монументалист. Леонид Агейкин 60-жылдардың аяғы – 80-жылдардың басында Шығыс Қазақстан көркемсурет мектебінің басшысы, КСРО және Қазақстан Суретшілер Одағының мүшесі болып танылған Шығыс Қазақстан облысының жетекші суретшісі болды. Шығармашылық мұрасы 2000-нан асады.